Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2014

Τα σημαντικά βήματα που έχουν ήδη γίνει για το νέο γήπεδο

Οι ενέργειες που έχουν γίνει όλο αυτό το διάστημα από τους ανθρώπους της «Δικέφαλος 1924», ώστε πλέον η ΑΕΚ να περιμένει ουσιαστικά μόνο τη ρύθμιση για να συμπληρώσει τον φάκελό της για το ΥΠΕΚΑ.


Η ρύθμιση που θα ψηφιστεί από τη Βουλή, είναι μόνο ένα από τα πάρα πολλά απαιτούμενα του φακέλου που θα καταθέσει η ΑΕΚ για την έκδοση της οικοδομικής αδείας του νέου της γηπέδου. Ωστόσο, οι ενέργειες για την εξασφάλιση όλων των υπολοίπων έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί. Η αλήθεια είναι ότι όλο αυτό το διάστημα (από την... ημέρα «μηδέν» μέχρι σήμερα) έχουν γίνει πολλά και σημαντικά βήματα: 

Μέσα σε χρόνο... ρεκόρ για τα δεδομένα του πρότζεκτ ολοκληρώθηκαν τα τελικά σχέδια του γηπέδου, χάρη σε δύο πολυάριθμες αρχιτεκτονικές ομάδες που εργάστηκαν παράλληλα και πυρετωδώς, η μία στην Ελλάδα με υπεύθυνο τον Θανάση Κυρατσού (που είναι και ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του έργου) και μια στην Ιταλία (και την Μπολόνια) υπό την επίβλεψη του Μάσιμο Μαγιοβιέτσκι, που επιμελήθηκε το στέγαστρο της «Αγιά Σοφιάς».

Επίσης, η ΑΕΚ έχει πάρει τις δύο απαραίτητες εγκρίσεις από το Δημοτικό Συμβούλιο της Νέας Φιλαδέλφειας, ενώ σε απόλυτη συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής έχει «τρέξει» όλα τα ζητήματα που αφορούν τις αρμοδιότητες της συγκεκριμένης αρχής. Ταυτόχρονα, έκλεισε τις συμφωνίες για την αγορά των οικοπέδων που βρίσκονται δίπλα στο γήπεδο (όπου θα κατασκευαστεί το πάρκινγκ), ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι γίνονται εσχάτως κινήσεις για να εξεταστεί το ενδεχόμενο να αγοραστούν και κάποια άλλα γειτονικά οικόπεδα. 

Παράλληλα, προχώρησαν και ολοκληρώθηκαν όλες οι απαιτούμενες προμελέτες του έργου και πλέον οι άνθρωποι της «Δικέφαλος 1924» βρίσκονται προ της ολοκλήρωσης και των τελικών μελετών, οι οποίες είναι και αυτές που θα πρέπει να κατατεθούν στον φάκελο για την οικοδομική άδεια.Για την ακρίβεια, οι περισσότερες από τις συγκεκριμένες μελέτες έχουν ήδη ολοκληρωθεί, ενώ και οι υπόλοιπες είναι θέμα χρόνου να ολοκληρωθούν. 

Πρέπει να σημειωθεί ότι οι μελέτες που απαιτούνταν να γίνουν ήταν... πάμπολλες (περιβαλλοντική, συγκοινωνιακή, για τη στατικότητα του στεγάστρου, των εξεδρών, για τον χλοοτάπητα, για την υπογειοποίηση του δρόμου...) και για τον λόγο αυτό συστάθηκε μια ξεχωριστή ομάδα για κάθε τομέα και όλες δούλεψαν ταυτόχρονα, κάνοντας παράλληλα όλο αυτό το διάστημα τις απαιτούμενες επαφές και συναντήσεις με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους φορείς που επιβάλλονταν. 

Έτσι, η ΑΕΚ κατάφερε πλέον να βρίσκεται κυριολεκτικά στο τελικό στάδιο, καθώς έχει σχεδόν συμπληρώσει τον φάκελο που θα πρέπει να υποβάλει στο ΥΠΕΚΑ, περιμένοντας πλέον τη νομοθετική ρύθμιση...

Πηγή : aek365.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου